Friday, December 18, 2009

2009.06.21

Szombat reggel napsütésre ébredek és azt mondom magamnak, hogy ez egy úgy néz ki mint egy nagyon jó motorozni való nap. Magamhoz kapom a térképet és már úton is vagyok a Colibita tó fele, mivel hogy soha nem jártam arra fele.

A tóhoz vezető út:

Az útvonal: Marosvásárhely - Régen - Beszterce - Prundu Bargaului - és itt elhagyom a főutat majd Colibita fele szelem a kanyarokat.A tóhoz érve, klikkelek egy párat a fényképezőgéppel, és mivel hogy nagy volt a hőség úgy döntök hogy terepezek egyet az erdőben, a tó körül.

A gáton, innen lehet látni a kis szigetet







10 perci motorozás után elkezd cseperegni az eső, de aztán nagyon hamar meg is áll, azt mondom magamban hogy ha megállt akkor folytatom amit elkezdtem...

Erdei út







Tájkép










5 csillagos hotel a semmi közepén






Valami állat maradványai:


Lenyűgöző kilátás, ráadásul meg valami lovakat is találtam



Már egy jó ideje tépem a gázt .... egyszer csak egy nagy csend.. aztán egy pokoli mennydörgés, a hátamon feláll a szőr, majd ezt követően egy bazi nagy felhőszakadás kap el az erdő kellős közepében. Azt mondtam innen biztos hogy nem jutok ki egyedül(vagy élve?)..Annyira sötét volt hogy a halogén égőket is kellett használjam.... és még ráadásul  egyfolytában a nemrégen látott állat maradványaira gondoltam( gondolom a medve játszadozhatott a környéken), lassan elkezdődik a kemény munka, az amitől a legjobban féltem, a nagy mennyiségű eső miatt az út egyszerűen járhatatlanná vált. Mindenhol csak mély sár  és én egyedül voltam egy 200 kg feletti motorkerékpárral. Meg se tudom számolni hányszor kerültem a motor alá, annyit estem hogy az nem igaz, ez nem is lett volna annyira gáz ha nem ragadok bele a sárba. Muszáj volt az erdő mélyebb pontjaiba valami galyért mennem, kézzel kellett kivájnom a sok sarat a kerék alól, majd az ágakat alá, egy idő után a motorra kötöttem az ágakat hogy ne kelljen egyfolytában mást keresni.  Ezt egy párszor megismételve sikerült kitápászkodni ebből az egész nagyon kényelmetlen helyzetből.

Egyedül a sötétben(vakuval készült fotó)


A vihar után, itt már az aszfalton



Tanulság,soha többet nem megyek egyedül terepezni.

Responses to "Radnai havasok"

Write a comment