Wednesday, December 16, 2009

YAMAHA DRAGSTAR 650
A volt motorom

Ez egy jó "öreg" motorkerékpár volt, nagyon hűséges és megfelelő egy kezdő számara, egy elszakadt kilométer kábel és semmi mást nem kellett cserélni rajta, persze az olaj és szűrő cserén kívül.
Miután egyre tapasztaltabb lettem, és egy pár túra után rájöttem, hogy szükségem van egy olyan motorra, ami sokkal kényelmesebb hosszabb utakon, egy Adventure motor, ami jól érzi magát, még akkor is, ha az aszfalt út véget ér, így egy év múlva eladtam a DragStart és megvásárolta, a KTM-et.

Ez egy nagyon megbízható motor volt, minden útat gond nélkül fejeztünk be. Most már egy másik tulajdonos kezében van.

2007.10.18

Megvettem az első motorom, egy Yamaha Dragstar 650 XVS.





Extrák:

Fehling háttámla WING logó-val, Hepco & Becker oldaltáskatartó konzol, IRON HORSE szintetikus bőrtáskák.

General information
Model:Yamaha XVS 650 Drag Star
Year:1997
Category:Custom / cruiser
Rating:72.1 out of 100.
Safety:-
Engine and transmission
Displacement:649.00 ccm (39.60 cubic inches)
Engine type:V2
Stroke:4
Power:40.00 HP (29.2 kW))
Torque:50.00 Nm (5.1 kgf-m or 36.9 ft.lbs)
Valves per cylinder:2
Starter:Electric
Cooling system:Air
Gearbox:5-speed
Transmission type
final drive:
Shaft drive (cardan)
Physical measures
Dry weight:214.0 kg (471.8 pounds)
Seat height:695 mm (27.4 inches) If adjustable, lowest setting.
Chassis and dimensions
Front brakes:Single disc
Speed and acceleration
Top speed:155.0 km/h (96.3 mph)
Power/weight ratio:0.1869 HP/kg





















Responses to "Yamaha Dragstar 650 XVS"

Write a comment