Tuesday, June 15, 2010

11-13.06.2010



Miután átmotoroztam a Transalpina-n, megérkezek Brezoi-ba, ahol a 2010-es romániai KTM találkozó közepébe csöppenek.

Egyedül mentem és nem is ismertem senkit személyesen, de ez nem jelentett gondot, egy pár sráccal még csevegtem a KTM-es fórumon. Hamar megbarátkozok a legényekkel, jó fejek, mindenki rendes, kedves és barátságos.
































Este a szervezők gondoskodnak, hogy egy jó nagy tűz adja meg a kempingezés hangulatát .Jól eldumálunk egy pár üveg sör mellett. 

Reggel van, leszerelem a dobozokat és megpróbálom kiegyenes1teni az elgörbült alu hátsódoboz tartót. Elég könnyen sikerül az eredeti pozícióba visszaállítani. Fel se szerelem a dobozokat, mert indulunk terepezni a srácokkal, megint a Transalpina-t közelítjük meg de most egy egészen más úton. Pont olyan gyönyörű helyeken haladunk, mint tegnap voltam, nagyon tetszik annyira, hogy alig jut eszembe elővenni a fényképezőgépet.




















Visszajövünk a kempingbe

A szervezők, nekik köszönhetjük, hogy itt lehetünk(méghozzá ingyen):



Akadt egy pár kutya is:

A következő generáció:




Az esti vetélkedők :





Sikerül jól bizonyítani egy pár ügyeskedési vetélkedőn, már a fináléban vagyok, mikor elmegy a kuplungom, így elvesztem a verseny. Visszavonulok, szétdobom a kuplung receptort és rájövök, hogy az alumíniumból után gyártott alkatrész nem volt a legjobb ötlet. Hát a következő bizti kemény fémből lesz!



Köszi Spionutz





Megnéztünk pár motoros kirándulást a kivetítőn :

Reggel ahogy elhagyom a tábort a megbütykölt alkatrész nem hajlandó kitartani, elreped a ragasztás és így egész hazáig kénytelen vagyok kuplung nélkül menni. Kemény móka volt.

Evvel az alkalommal megköszönöm  a szervezőknek, a szponzoroknak, és minden résztvevőnek ezt a különleges hétvéget, nagyon jó volt.



Remélem jövőre újra találkozunk!



Responses to "KTMeet 2010"

Write a comment