KTM 950 ADVENTURE
Nem tudom, mit mondjak erről a motorról, ez egy igazi szörnyeteg, azt mondják, hogy ez a motor elvihet a világ végére is.A barátnőm örül, mert nincs poggyászkorlátozás, és kényelmes 2 fő részére is. Nincs semmi gond, mikor az út véget ér, a súlya és a felfüggesztése lehetővé tesz egy igazi terepezést is és a 98 lóerővel akár egy sportmotorost is meg tudsz ijeszteni a kanyargós utakon. Számomra a jelen pillanatban ez a tökéletes motor.
Egy álom válik valóra : 2009.03.18 a szörnyeteg az enyém :)
Evolució :
Extrák:
KTM neoprén villa védők, ködlámpa, 12V csatlakozó, Hepco & Becker bukócső, SW-Motech 2x45l Quick-lock táska tartó konzol, SW-Motech 2x45l alu oldaltáskák, 42l Nonfango topcase, 32l Moto Detail tantáska (3 részes), narancssárga Dakar logó matrica, rendelésre készült hangtompítók, matricák az országok zászlajaival: P.
A jó fiúk a mennybe jutnak, a KTM pedig akárhova eljut
Nem tudom, mit mondjak erről a motorról, ez egy igazi szörnyeteg, azt mondják, hogy ez a motor elvihet a világ végére is.A barátnőm örül, mert nincs poggyászkorlátozás, és kényelmes 2 fő részére is. Nincs semmi gond, mikor az út véget ér, a súlya és a felfüggesztése lehetővé tesz egy igazi terepezést is és a 98 lóerővel akár egy sportmotorost is meg tudsz ijeszteni a kanyargós utakon. Számomra a jelen pillanatban ez a tökéletes motor.
Egy álom válik valóra : 2009.03.18 a szörnyeteg az enyém :)
Evolució :
-----------------------------------
Első kép FRANK- ről------------------------------------------> Hepco & Becker bukócső
Első kép FRANK- ről------------------------------------------> Hepco & Becker bukócső
---------------------------------->
SW-Motech táska tartó konzol---------------------------------------------------->DAKAR Logó
SW-Motech táska tartó konzol---------------------------------------------------->DAKAR Logó
SW-Motech 2x45l alu oldaltáskák
Napjainkban
Extrák:
KTM neoprén villa védők, ködlámpa, 12V csatlakozó, Hepco & Becker bukócső, SW-Motech 2x45l Quick-lock táska tartó konzol, SW-Motech 2x45l alu oldaltáskák, 42l Nonfango topcase, 32l Moto Detail tantáska (3 részes), narancssárga Dakar logó matrica, rendelésre készült hangtompítók, matricák az országok zászlajaival: P.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
YAMAHA DRAGSTAR 650
A volt motorom
Ez egy jó "öreg" motorkerékpár volt, nagyon hűséges és megfelelő egy kezdő számara, egy elszakadt kilométer kábel és semmi mást nem kellett cserélni rajta, persze az olaj és szűrő cserén kívül.
Miután egyre tapasztaltabb lettem, és egy pár túra után rájöttem, hogy szükségem van egy olyan motorra, ami sokkal kényelmesebb hosszabb utakon, egy Adventure motor, ami jól érzi magát, még akkor is, ha az aszfalt út véget ér, így egy év múlva eladtam a DragStart és megvásárolta, a KTM-et.
Ez egy nagyon megbízható motor volt, minden utat gond nélkül fejeztünk be. Most már egy másik tulajdonos kezében van.
Miután egyre tapasztaltabb lettem, és egy pár túra után rájöttem, hogy szükségem van egy olyan motorra, ami sokkal kényelmesebb hosszabb utakon, egy Adventure motor, ami jól érzi magát, még akkor is, ha az aszfalt út véget ér, így egy év múlva eladtam a DragStart és megvásárolta, a KTM-et.
Ez egy nagyon megbízható motor volt, minden utat gond nélkül fejeztünk be. Most már egy másik tulajdonos kezében van.
2007.10.18
Megvettem az első motorom, egy Yamaha Dragstar 650 XVS.
Megvettem az első motorom, egy Yamaha Dragstar 650 XVS.
Extrák:
Fehling háttámla WING logó-val, Hepco & Becker oldaltáskatartó konzol, IRON HORSE szintetikus bőrtáskák.
Fehling háttámla WING logó-val, Hepco & Becker oldaltáskatartó konzol, IRON HORSE szintetikus bőrtáskák.
Responses to "Motorjaim"