Thursday, May 5, 2011

 12.09.2010

Visszatértem!

Elmondom azok számára, akik nem tudják, két hónappal ezelőtt volt egy kerékpáros balesetem (kerékpár autó ellen) az autó keményebb volt mint én és az eredmény: egy elég komoly sérülés a térdem körül, így egy pár hónapig nem tudtam élvezni a KTM brutál erőforrását. Még ha a térdem nem is gyógyult meg egészen, nem tudtam ellenállni és ma mentem egy kört.

 Úti célok: A Jézer tó, Rekettyés Csúcs, Pietrele Doamnei és nem utolsó sorban a Tihuta hágó.


 Ez alkalommal Robi az unokatestvérem és az õ Dominátorja kísért utamon.


 Korán reggel 6:15-kor, felnéztem az égre, remélve hogy nem lesznek fenyegető felhők, szerencsére csak egyetlen felhőn lehetett megcsodálni a napfelkelte érdekes hatását:

 

Hűvös hajnal a Maros völgyében




Robi és a  Dominatorja:


Új burkolat:


Útban a Kelemen Nemzeti Parkba :

Robi:
Én:



Dominator mosás :P

Közeledünk a Jézer tó felé:


Egy kis Rally Raid(elfelejtettem, hogy még gondok vannak a lábammal):


Mesés helyek:


Megérkeztünk a tóhoz:







Robi boldog és büszke motoros:
Az út:

Erdély-i táj:
Kén bánya:
Kajálunk:
Egy motoros kosztja - paszuly konzerv egy térképen tálalva  :))

A következő képek a mobilommal voltak készítve( bocs a gyengébb minőségért)

Pietrele Doamnei:
Tihuta hágó:
Dracula Hotel:

Responses to "Kelemen hegység és a Rarau-Giumalau"

Write a comment