Friday, December 18, 2009

2009.04.26

Vasárnap délután...unalom...elfoglalt haverok, csak ülök és gondolkodom mitévő legyek, aztan eszembe jút hogy a tulajdonomba van egy olyan motorkerékpár amely világszerte az elképesztő terepes tulajdonságairól híres .
Probáljuk ki, úticél Istenszéke egy erdei úton.

Istenszéke

Erdei út




Mivel elfelejtettem feltölteni a fényképezőgép aksit, nagyon hamar lemerült és kénytelen voltam telóval fotózni.





Az erdei út nem akadályozta a haladásomat felfele, de amikor elértem egy tisztásra fel kellett adnom, mert valami nagyon nagy méretű kövek állták el az útam és egyedül voltam mobil jel nélkül egy 200 kg-os vassal..






Nem sikerült meghodítani a csúcsot, de egy elég jól sikerült kiruccanásban volt részem.

Responses to "Istenszéke egyedül - terepezés"

Write a comment